Cavalcada de Reis 2022

Dijous, 23 de desembre de 2021 a les 00:00

El 5 de gener Montgat donarà la benvinguda als Reis d’Orient amb la tradicional cavalcada.

L’Ajuntament de Montgat, conjuntament amb les entitats i les persones voluntàries, han treballat per recuperar aquest acte tan especial, sempre tenint en compte totes les mesures de seguretat i que no s’ha d’abaixar la guàrdia davant de la covid-19.

Ses Majestats i tot el seguici tornaran el 5 de gener a recórrer tots els barris de Montgat amb les carrosses i vehicles motoritzats i portant regals i esperança de recuperar la normalitat. Aquest any no hi haurà cap animació que vagi a peu. Així, ningú haurà de desplaçar-se al carrer Marina ni al Camí Ral, atès que des de qualsevol lloc del poble es podrà gaudir del mateix espectacle. D’aquesta manera, s’evitaran aglomeracions i tothom podrà donar la benvinguda als Reis des de prop de casa seva i mantenint les distàncies de seguretat. Per aquest mateix motiu, tampoc hi haurà un final de festa al pavelló ni es donaran caramels.

Quin serà el recorregut?

A partir de les 18 h, les carrosses reials començaran el recorregut des del pavelló municipal i visitaran la Colònia Argentina (c. Catalunya), les Mallorquines (c. Marina i c. Pare Claret), les Costes (pont de Tiana), Can Ciurana (av. Sant Jordi i pl. Can Ciurana), Can Maurici (av. Maresme i av. Jordana), les Vilares, Turó del Mar (av. Turó i rda. 8 de Març), Pla de Montgat (pl. Mare i c. Lola Anglada) i el Residencial Camí d’Alella (c. Lluís Companys, Camí Baix d'Alella, i c. Onze de Setembre). A partir d’aquí, faran cap a la plaça de la Mare per visitar Monsolís i el nucli antic, i acabaran el recorregut a la plaça de la Vila.

Per a més informació Regidoria de Cultura i festes culturamontgat@montgat.cat

Darrera actualització: 17.01.2022 | 09:38