L'Ajuntament presenta el Pla d'Acció Municipal 2021-2023

Divendres, 17 de desembre de 2021 a les 00:00

L'Ajuntament ha habilitat un espai web per poder consultar i fer el seguiment de l'evolució del Pla d'Acció Municipal 2021-2023.

Ahir al vespre l'Ajuntament va presentar en audiència pública les línies estratègiques del Pla d'Acció Municipal 2021-2023 aprovat el passat 18 de novembre, per Junta de Govern Local, aprovació de la qual es va donar compte a la sessió plenaria del Ple de novembre.  El PAM és el document guia de les polítiques públiques del municipi per a aquest període.

A l'Audiència es va informar als veïns i veïnes de Montgat dels eixos vertebradors, els àmbits de treball i les actuacions municipals i inversions previstes dins d'aquest Pla que finalitzarà amb el mandat al mes de juny de 2023. En el tema del mes de la Revista municipal de desembre s'hi publica um ampli reportatge del PAM, que com veureu s'estructura en diversos àmbits i objectius, i desglossa actuacions concretes que es desenvoluparan fins el final d'aquesta legislatura.

Finalment, i per tal que la ciutadania pugui fer un seguiment acurat del nivell d'execució i acompliment de les actuacions previstes al Pla d'Acció municipal, l'Ajuntament de Montgat ha habilitat un espai web des del qual es pot consultar el PAM, la presentació de l'Audiència, i fer  el seguiment del nivell d'acompliment de cadascun dels eixos i els àmbits d'actuació durant tot el període de vigència del Pla.

Darrera actualització: 12.01.2022 | 14:07